משלוחים

שיטת משלוח זמן אספקה עלות חברת שילוח

- שליח עד הבית -

 עד 8-10 ימי עסקים*

למזמינים עד השעה 17:00

עקב המצב יתכנו עיכובים באספקת משלוחים

חינם ברכישה מעל 199 ₪ חברת שליחויות חיצונית
19 ₪ ברכישה עד 199 ₪

*בעקבות המצב הבטחוני לא יתאפשרו אספקות משלוחים לאיזורים הבאים: ראש פינה - נצרת וסביבתה - קצרין - רמת הגולן - צמח - מטולה.

*ייתכנו עיכובים באספקה ליישובים מרוחקים, לרשימת היישובים מרוחקים לחצו כאן

*ימי האספקה מתחילים להיספר מיום העסקים הבא לאחר אישור חברת האשראי, למזמינים עד השעה 17:00.*

*יום עסקים - מתחיל להיספר מהיום הראשון לאחר ביצוע ההזמנה שאינו שישי, שבת, ערב חג, חג, חול המועד, יום זיכרון, יום שבתון, יום בחירות.

*הזמנות שיתבצעו לאחר השעה 17:00, יעברו ליום העסקים הבא.

*בתקופת של מבצעים מיוחדים באתר ,חגים, ואירועים מיוחדים זמני האספקה עלולים להתעכב מעבר לימי האספקה המצוינים .

נעשה את מיטב המאמצים לספק את ההזמנות מוקדם ככל האפשר.

Questions

בעת בחירה ב"שליח עד הבית" תתואם הגעה לכתובת המשלוח שהוזנה בהזמנה. חברת המשלוחים עובדת בין השעות 8:00-16:00. תיאום המשלוח ייעשה באמצעות sms ערב מקדים ליום המסירה וביום המסירה עצמו. במידה ופספסתם את השליח, הוא ינסה לתאם איתכם את המשלוח ליום העסקים הבא

ערב מקדים ליום המסירה וביום המסירה עצמו תקבלו הודעת sms

השליח יעדכן אתכם מראש על הגעתו באמצעות sms. במידה ופספסתם את המשלוח, השליח ינסה לתאם אתכם את המשלוח ליום העסקים הבא. תוכלו לאשר לשליח להשאיר את המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל, במקרה זה לא תהא החברה אחראית לכל נזק ו/או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך

חברת השליחויות מגיעה לכל חלקי הארץ, כולל יישובים מרוחקים ויישובים מעבר לקו הירוק. זמני ההגעה ליישובים מרוחקים הם עד 7 ימי עסקים

לא ניתן לשנות שיטת שילוח לאחר ביצוע הזמנה, תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בתוך שעה מביצוע ההזמנה ובשעות פעילות המוקד בין השעות 9:00-17:00, ביום שישי בין השעות 9:00-13:00 בטלפון ישיר 03-7133000 או דרך הצ'אט באתר. במידה ותרצו לבצע שינוי שלא בשעות פעילות מוקד שירות הלקוחות יש לשלוח מייל עד שעה לאחר ההזמנה לכתובת: wecare@foxhome.co.il ופנייתכם תיענה בשעות פעילות המוקד

אנו מתחייבים לעד 8-10 ימי עסקים למעט יישובים מרוחקים שההגעה אליהם היא עד 8-10 ימי עסקים, ולמעט חודש נובמבר. ימי עסקים הם ימים א'-ה' ואינם כוללים סופי שבוע, חגים, מועדים וערבי חג. שעות פעילות חברת השילוח הן בין השעות 8:00-16:00. ההמלצה שלנו היא לתת כתובת בה אתם זמינים במהלך רוב שעות היום. במידה ואינכם בבית ניתן לאשר לשליח להשאיר את המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל, אך במקרה זה לא תהא החברה אחראית לכל נזק ו/או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.

לאחר קבלת חשבונית ומספר משלוח, ניתן לפנות אל מוקד שירות הלקוחות שלנו בין השעות 9:00-17:00, ביום שישי בין השעות 9:00-13:00 בטלפון ישיר 03-7133000 או דרך הצ'אט באתר. במידה ותרצו לבצע שינוי שלא בשעות פעילות מוקד שירות הלקוחות יש לשלוח מייל לאחר קבלת חשבונית לכתובת: wecare@foxhome.co.il ופנייתכם תיענה בשעות פעילות המוקד.בהודעת ה-sms שתישלח על ידי חברת השילוח יופיע לינק המאפשר לבצע שינויים, לחצו על הלינק והזינו את הכתובת הרצויה